Halaman

16 Mei 2012

Gambar-Gambar Sekitar KMJ 2012 (Bernama)

SEGAMAT, 14 Mei -- Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar berkenan meluangkan masa bersama rakyat ketika tiba di Padang Awam Division 2 Chaah Segamat pada hari kedua Kembara Mahkota 2012 di sini hari ini.

SEGAMAT, 14 Mei -- Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar mencuba kemahirannya membuat tosei ketika melawat gerai makanan kaum India pada hari kedua Kembara Mahkota 2012 di Padang Awam Division 2 Chaah Segamat di sini hari ini.

JOHOR BAHARU, 16 Mei -- Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar bersalaman dengan pelajar-pelajar sekolah yang menyambut ketibaan baginda pada majlis penutup Kembara Mahkota Johor 2012 di Plaza Angsana, Johor Baharu di sini hari ini.

JOHOR BAHARU, 16 Mei -- Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar bersalaman dengan pelajar-pelajar sekolah yang menyambut ketibaan baginda pada majlis penutup Kembara Mahkota Johor 2012 di Plaza Angsana, Johor Baharu di sini hari ini. Turut kelihatan Menteri Besar Johor Datuk Abdul Ghani Othman (belakang, kiri).

JOHOR BAHARU, 16 Mei -- Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar berkenan bergambar bersama peserta-peserta rombongan Kembara Mahkota Johor 2012 pada majlis penutup Kembara Mahkota Johor 2012 di Plaza Angsana, Johor Baharu di sini hari ini.

Tiada ulasan:

Rangkaian Blog